2/1/11

Una caminada molt esperada.



Feia molt de temps ......, de fet  estic parlant de que jo era un marrec que sempre volia pujar al Castell del Torroella de Montgrí , i anaven passant els anys  i per una cosa o altre .... res de res.
A l’escola dels meus fills era una excursió que feien , i ells si que hi havien estat , i tot d’una la meva filla Alba , em diu . Anem-hi demà per el matí ? jo l’hi dic , perquè no...
Dons aquest diumenge dia 2 de gener 2011 , era el dia esperat.
La pujada comença  al peu de la muntanya  just  a  les escoles de Torroella , tot seguin el recorregut senyalitzat comencem a pujar , el camí es molt senzill però amb moltes pedres soltes  que alguna vegada et posen  alerta , per el camí es troben cabanes antigues de pastors i una creu metàl·lica on allà fa un gir direcció al castell.
Una vegada arribat al cim , com no una vista fantàstica , de fet l’esperada desde feia molt de temps,  al castell es bonic , tot i està buit per dins,  una escala de cargol et porta a dalt de les torres on la vista millora encara mes.
Tot baixant hi ha un altre caminet que va fins l’anomenada  Cova del Duc  , es puja un fort desnivell amb una tartera de pedres soltes ( per baixar-la es molt divertida ) on la famosa cova té el seu encant, arribada al cotxe satisfet de la bonica caminada i de l’excursió  amb els meus fills ...... ara ja no podré dir que no hi he estat al Castell del Montgrí .... feia molt de temps que hi volia anar.











Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada