31/8/11

BICICLETA DE NIT.




Desprès de varies sortides nocturnes amb bicicleta organitzades pels companys de Pedaling o els del  Btt Palafrugell , en les qual varen ser un èxit de participació , però no vaig poder assistir-hi .

Uns valent molt trempats de la veïna vila de Pals, aquest dimarts  a la nit ens reunirem un total de 12 nois i una noia , per fer una sortideta de molts corriols i moltes  zones tècniques, ( ja de per si complicades de dia .... no te dic res de nit... )  Molt divertits ... el menda no anava molt preparat pel tema de llum , nomes sortir el meu frontal, ja estava a la butxaca del maillot , i fer tota la sortida a menys d’un centímetre de la roda del que portava al davant, em costà una petita rebolcada , el que portava darrera meu , encara riu .... que fas vailet.. em deia.

Dues hores ben bones de gaudir de la nit i amb moltes ganes de tornar-hi un altre cop.

Els que no ho han provat això de sortir de nit , ho recomano , no fa falta un recorregut molt exigent , nomes sentir la sensació de la nit ..... 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada