17/3/13

UNA SORTIDA MOLT DIVERTIDA.


 



14 companys valents, que feia molts de dies que no sortia amb ells, per problemes amb el meu genoll, una vegada solucionats , avui diumenge en decideixo a provar sort de sortir amb la colla que surt a les 8 de Cala Filomena.

Gratament  la rebuda ha estat molt bona, saben que avui tenen el "fusible" de la sortida .. bé "el farolillo rojo". Tanmateix  jo per la meva part, també vaig enganyar ahir al vespre, al company  Paski per sortir plegats.

Sortida direcció Mont-ras per pujar fins el camí de Fitor, primeres rampes fortes i pel cap en comença a venir la sensació de ... " que faig jo aquí , patint un diumenge al matí "..., però la sensació d'ofec comença a desapareixia  i  les bones sensacions  arriben  i  al mateix temps m'han durat tota la sortida .... això m'ha fet molt content,  de no ser el mes lent  de la colla... això promet, ara falta baixar algun quilet i poder sortir amb regularitat.

La sortida continua fins el Coll de la Boquera,  passat el Mas Carrony i torçar a l'esquerra fins trobar el encreuament de la Caborca, direcció carretera de la Ganga, camí de Puig D'Arques i a l'altura del Mas Vergeli, agafem un camí de baixada d'aquells que son per recordar, llarg, tècnic i ratoner... una passada de camí, que ens deixarà a la part baixa de la carretera de la Ganga..... "somi nois" tornem a pujar... aquesta vegada de veritat, fins trobar el Mas de la Caborca, passat Santa LLúcia, Mas Calç i tornada per el Mas Torroella , camí ample i baixar de nou per Mont-ras.

Una sortida d'uns 42 quilometres i aproximadament unes  4 horetes de allò mes divertides i amb bons companys ..... gràcies a tots  i  fins la propera.
 
                                                TRACK DE LA SORTIDA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada