27/6/11

2ª MARXA PUJA I BAIXA DE BEGUR

Sortida de la plaça de Begur , una mica abans de les 8 del matí , anem agafant el camí per no trobar tota la gent que sortirà de cop , en total fórem 1020 persones totes allà la plaça .

La gent en mica en mica comença a sortir direcció a Son Ric – Puig Sa Guàrdia – Ses Falguerines , per baixar a Sa Tuna , per un camí que ressegueix la costa molt maco amb unes vistes fabuloses, seguim agafant un  camí molt de pujar i baixar  ( d’aquí el nom de la caminada )  direcció Aigua Freda , resseguim el camí de ronda fins la Punta de la Creu per arribar a Sa Riera desprès de fer un munt d’escales , i enfilem la pujada per un camí molt  boníc i amb força ombra  paral·lel a la carretera que puja a Begur  on enfilarem fins el Castell on hi ha una vista impressionant , foto de rigor i baixada a la plaça de l’església per donar per acabada aquesta bonica marxa.

Felicitar al Grup Excursionista dels Perduts de Begur , per aquesta bonica marxa i per saber gestionar l’allau d’inscrits , no sempre es fàcil, si no saps quanta gent et vindrà, trobar beguda, un entrepà  i una samarreta  per a tots.,

Un matí molt divertit amb companyia d’en Manel , en Jordi , i l’Àngel , companys de sortida , que jo qualificaria de excepcional.