9/10/12

DE FABULA ... QUE DIVERTIT.

                                                      foto d'en Francesc Dominguez

Avui sortida molt guapa, amb el companys de sempre... els col·legues que porto surtin desde que vaig començar amb això de la bicicleta... la colla anomenada de sempre   “ els Dominguez  i els Berengüin”.
Sortida a les 8.30 de Cala Filomena.... no m’ho puc creure... 12  valents amb cara de son i al mateix temps  cara de “fotre canya” , i jo allà al mig , amb el temps que feia que no sortia amb colla , al principi una mica de por o respecta, però de mica en mica agafant el ritme i amb sorpresa de mantenir la corda tivada amb el grup del davant.... ja ho se ... vaig sortir amb el cor i no amb el fondo que necessitava.. però vaig aguantar tota la sortida, que al final varen ser  32 quilometres i aproximadament tres hores i mitja llargues  de camins i caminets, els del davants encara tenien temps de trobar algun bolet mentres esperàvem els del darrera.
Tot plegat una sortida que feia dies que estava esperant , però no m’atrevia perquè encara estic esperant passar per “curandero”.
                                                           TRACK SORTIDA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada